Kripto para piyasası yükselişe geçti: Bitcoin ne kadar?

Bitcoin Fiyatı 100 Bin Doları Aşarak Kripto Piyasasının Değeri 3.1 Trilyon Dolara Ulaştı

ABD ve Çin arasında başlaması beklenen ticaret görüşmelerinin etkisiyle Bitcoin fiyatı üç ay sonra ilk kez 100 bin doları aştı ve haftalık değer kazancı yüzde 4’e yaklaştı. Coinmarketcap verilerine göre, küresel kripto para piyasasının toplam değeri 3 trilyon 110 milyar dolara ulaştı.

Bitcoin’den sonra en çok tercih edilen Ethereum’un fiyatı da yaklaşık yüzde 11 artarak 2 bin doların üzerine çıktı. Analistlere göre, ABD ve İngiltere arasında varılan ticaret anlaşmasının da piyasalar üzerinde olumlu etki yarattığı belirtiliyor.

Related Posts

Borsa haftaya yatay başladı: 14 Temmuz 2025 Pazartesi Borsa İstanbul’da son durum

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, haftanın ilk işlem gününe yatay seyirle 10.358,61 puandan başladı.

Demirören’den 7 yılda 890 milyon dolar tahsil etti

Demirören Grubu’nun 2018’de aldığı kredi Meclis Komisyonu’nda görüşüldü. Krediyi veren Ziraat Bankası’nın Genel Müdürü vekilleri bilgilendirdi. 1 milyar doları aşan borçtan bugüne kadar 890 milyon dolar tahsilat yapıldığını belirtti.

Gayrimenkul satışları yılın ilk yarısında yükselişe geçti

Türkiye genelinde satılan gayrimenkul sayısı yılın ilk yarısında 2024’ün aynı dönemine göre yüzde 15,6 artarak 1 milyon 414 bin 382’ye yükseldi.

Dev havayolu şirketi Musk’ın şirketi ile anlaşmayı duyurdu: Jet hızında olacak

Dev havayolu şirketi Elon Musk’ın Starlink şirketi ile anlaşmaya vardığını duyurdu. Havayolu şirketi Starlink ağı sayesinde yolcularına ‘jet hızı’nda internet hizmeti sunacak

Bakan Şimşek, Londra’da: Türk lirasındaki oynaklık ciddi biçimde azaldı, Türkiye’nin büyüme potansiyeli yüksek

Şimşek, yatırımcı görüşmelerinde Türkiye’nin dezenflasyon sürecine ve büyüme potansiyeline dikkat çekti

TBYD Başkanı açıkladı: Tuborg grubuna zam geldi!

ÖTV artışının ardından alkol fiyatlarında yeni zamlar uygulanmaya başlandı. İki büyük alkol grubuna gelen zamlar raflara yansıdı. Fiyat listeleri güncellenirken tüketiciler yeni etiketlerle karşılaştı.